Engelli Öğretmen Atamasına İlişkin Duyuru
2017 Engelli Öğretmen Atamaları Sonucunda, İlimize ataması yapılan öğretmen adayları 17-28 Nisan tarihleri, arasında aşağıda listelenen evraklarla birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları 1 ( Öğretmen Atama) Şubesine başvurulacaklardır.Göreve Başlama Esnasında İstenecek Belgeler
1-TC Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
2-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2adet)
3-Lisans Diploması veya Mezuniyet belgesinin aslı veya kurum onaylı örneği
4-Pedagojik Formasyon Belgesi
5-Mal Bildirimi (Milli Eğitim Müdürlüğünden alınacaktır)
6-Hizmet cetveli (Kamu Personelleri için)
7-Elektronik Başvuru Belgesi
8-EKPSS Belgesi
9-Sağlık Rapor
10- Muvafakat(Kamu Personelleri için)
11-Güvenlik soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu için tıklayınız.
(Form üzerine biyometrik fotoğraf yapıştıralacaktır.)