KIRIKKALE İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

DESTEK HİZMETLERİ 1

GÖREVLERİ : 

A) Destek hizmetlerine ilişkin görevler

1- Ders araç ve gereçleri ile donatım ihtiyaçlarını temin etmek;

a- İl Özel İdare Bütçesinin hazırlanması ve Özel İdare ile koordinasyonun sağlanması,

b- Okul öncesi, ilkokul ve ortaokulların makine teçhizat planlamalarının yapılarak, ihtiyaç  olan donatım malzemelerini temin etmek ve dağıtımını yapmak,

c- Bakanlıktan gönderilen malzemelerin planlamasını ve dağıtımını yapmak

d- Okul ve kurumlarımızda bulunan hurda malzemeleri ve kullanılmayan atık kağıtların tespitini yaparak, satışını gerçekleştirilerek elde edilen gelirin okul aile birlikleri hesabına aktarmak.

 

2- Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek ;

 a- Bakanlık emirleri doğrultusunda okul ve kurumlarımızın taşır ve taşınmaz demirbaşların doğru, düzenli girilmesini sağlamak için kurs ve seminerler vermek.

 

3- Depo iş ve işlemlerini yürütmek;      

a- Bakanlıktan gelen ve satın alınan ders aletleri, mal ve malzemelerin depoda saklanması korunması ihtiyaç olan okul ve kurumlara dağıtılması.

 

4- Yemekhane iş ve işlemlerini yürütmek; 

a- Bakanlığımızdan gönderilen personelin öğle yemeği ödeneklerini takip etmek.

b- Öğle yemeği yiyecek personelin listesini hazırlamak ve aylık ödemelerini yapmak.

 

5- Döner Sermaye iş ve işlemleri yürütmek;           

a- Bakanlığımızdan gelen yazıları Müdürlüğümüze bağlı Döner sermayeli okul ve kurumlara duyurmak.

 

6- Temizlik, Güvenlik, Aydınlatma, onarım ve taşıma gibi işlemleri yürütmek; 

a- Bakanlığımızdan gönderilen temizlik hizmet alımı ile ilgili ödenekleri İl Özel   İdare      

Müdürlüğüne aktarılmasını ile bütçeleştirmelerini yapmak ve Müdürlüğümüze bağlı ilkokul ile ortaokulların gönderilen ödenek miktarı kadar temizlik hizmet alım ihale ve sözleşmelerini yapmak. Aylık hak edişlerini ödemek.

b- Müdürlüğümüz ve ilkokul ve ortaokulların temizlik malzemesi ihtiyaçlarını temin etmek.

c- Müdürlüğümüz ile ilkokul ortaokul ve anaokullarının odun, kömür ve doğalgaz ile  ilgili ihtiyaçlarını tespit ederek alım ve dağıtımlarını yapmak.

d- İlçeler bazında yakacak ihtiyaçlarını belirleyerek ödenek aktarımlarını yapmak.

e- Müdürlüğümüz ile ilkokul, ortaokul ve anaokulların elektrik giderlerini aylık takip ederek ödemelerini yapmak.

f-  İlçeler bazında elektrik ihtiyaçlarını belirleyerek ödeneklerini göndermek.

g- Müdürlüğümüz ile ilkokul, ortaokul ve anaokulların telefon ADSL ödemelerini yapmak ve ilçelerin ödeneklerini göndermek.

h- Müdürlüğümüzde kullanılan makine teçhizatlarının bakım onarımlarını ve sarf malzemelerin satın alımını yapmak.

i-  Müdürlüğümüz ait Resmi araçların bakım, onarım, sigorta, vize, kosko ve akaryakıt alımlarını yapmak.

j-  Araçların sek ve idaresini ve onaylarının alınması.

k- Müdürlüğümüz ile bağlı okul ve kurumların resmi mühür işlemlerini yapmak.

 

7- Taşıma ve yemek hizmetleri satın alımı;           

a- Özürlü Öğrencilerin planlamaya göre ihalelerini, sözleşmelerini, aylık hak edişlerini ödenmesi, araç ve şoför değişiklik onaylarının alınması ve denetimlerinin yapılması.

b-Yönetmelik gereği İl ve ilçe öğrenci taşıma planlamaların ilçelerle koordine sağlayarak yapılması ve ödeneklerini göndermek.

c- İlkokul, ortaokul (Temel Eğitim) ve Ortaöğretim( Lise) öğrencilerinin planlamalarını, ihalelerini, sözleşmelerini, aylık hak edişlerini, araç ile şoför değişiklik onaylarını ve denetimlerini yapmak.

d- Taşıma kapsamındaki öğrencilerin yemek ihalelerini ve sözleşmelerini ve aylık hak edişlerinin ödenmesini ve ilçelere ödeneklerin gönderilmesini yapmak.

 

8- Satın alma iş ve işlemleri;           

a- İl ve ilçe ilkokul, ortaokul ve anaokullarının okul donatım malzemelerinin planlanması, planlama doğrultusunda alımlarını yapmak ve dağıtımını gerçekleştirmek.

 

9- Lojmanlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek;

a- Her yılın başında lojman tahsis komisyonunun oluşturulması.

b- Boş bulunan lojmanların duyurularına yapmak

c- Lojmanlarda ikametgah etmek üzere müracaat edenlerin müracaatlarını değerlendirmek, puanlamasını ve tahsisini yapmak.

d- lojmanlarla ilgili her türlü yazışmaya yapmak

 

 

 Bütçe Muhasebe :

PERSONEL ADI GÖREVİ
Savaş USLU Şef 
Recep TUNALI Memur
Cengiz ASLIYÜCE            V.H.K.İ.
Haşim ÜNSAL Memur
Nazife TORUN Memur
Ercan PEHLİVANLI Memur
Hakan GÜLER Memur
Emre KİNCAL V.H.K.İ.
Habibe TÜRKMEN Memur
Edanur YÜKSEL Memur
Ferudun ÇOPUROĞLU V.H.K.İ.
Kürşad Metehan KURDU V.H.K.İ.

                        

 

İşçi Maaşları :

PERSONEL ADI  GÖREVİ 
Ömer SOYLU Memur
Bilal ÜLGER             Memur
Serhat VURGUN Memur
Alpay AKYOL Memur

 

Şube Müdürü : Yunus DEMİR


Fabrikalar Mah. Ulubatlı Hasan Cad. B Blok No39 71100 Merkez/KIRIKKALE - Valilik Binası 0 (318) 224 61 04 / 224 61 06 / 224 61 07 / 224 61 08 / 222 01 33 / 222 01 44

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.